Farklıyız

Her tanıştığım insan şunu diyor. Farklısın. İyi de hangimiz aynıyız ki düşününce ?

Sen farklı bir insansın cümlesi başlarda bir iltifat gibi. Ama sıradan birşey değil de nedir ? İnsan neye göre farklı oluyor ? Standartlaşan kişiliklerin dışına en küçük taşma belirtileri sizi farklı mı kılıyor ? Bence de çok saçma.

Anime izlemek, bir takıma ‘aşık’ olmak, hayatınızda hiç alkol kullanmamış olmanız, müzik tarzınız, sık sık ziyaret ettiğiniz siteler sizi en fazla ne kadar farklı kılabilir ki ? Marjinal olmak çok farklı tabi.

Keşke söylediğiniz kadar farklı olsaydım. Mesela benim farklı bir insandan anladığım marjinal takılanlardır. Tabi yaşadığı çağa uygun şekilde. Marjinal biri olmak isterdim itiraf etmek gerekirse. R&B yerine etnik müzik dinlemek isterdim ama o tadı alabilen insanlardan değilim. Siyasi ideolojim neyse ki kalıpsız ve marjinal olma yolunda. Yaşam tarzımı da artık sıradanlaşan şeklinden çıkartmak istiyorum. 

Yani gerçekten farklı olmak istiyorum. Ama bunu siz söyleyin diye değil kendim için istiyorum. Monotonluğun tadını almış ve sıkılmış biri olarak istiyorum. Neyse ki en kısa zamanda, önümüzdeki 3 sene içinde farklı kültürleri tanımaya başlayarak bunu gerçekleştireceğime inanıyorum. 

Farklı olmak diyorum, zor birşey. Ne ben farklıyım ne de siz aynısınız. Aslında hepimiz farklıyız aslında hepimiz aynıyız. Marjinal mor ineği oynayanlarımız kazançlı sadece bu konuda.

Bir Cevap Yazın

