Problem kimde ?

Şizofrenlerin yanında bir de farklı psikolojik sorunları olan arkadaşlarım oldu benim.

Mesela ayrıldığım son 3 kız arkadaşımla neden ayrıldığımın sebebi hala yok. Cidden sebepsiz yere ayrıldık anlayacağınız. Bazen anlatınca gülüyorlar ama öyle.

Misal son 3 lüyü geriye doğru sayacak olursak;

-Canım sıkkın şu aralar ağlayasım geliyor diyor. Eski erkek arkadaşınla mı alakalı diyorum yok sebebi yok diyor. Ya ben uyumayı deniyim senin de moralin bozulmasın yazarım sana dedi. Bir daha mesaj atmadı. Telefon numarasını değiştirmiş.

-Bi öküzlük yaptım aptal gibi ‘Mynet te oyun oynarken kimseye Facebook unu vermiyon demi ?’ dedim. Hatamı farkedip ilk defa bi kızdan üst üste 3  kez özür diledim. Ben uyuyorum akşam uyanınca yazarım dedi, saat 8 de iftar yapılırken o 11 de mesaj attı. Hayır insan neden sevgilisine uyanınca mesaj atmaz ? 3 saat sonra atacak kadar alınamaz birşeye. Ben de bu duruma tav olunca gülücük yollayıp ayrılmış kendince. Başka bahaneleri var mı bilemem tabi, bunları ceteris paribus düşünürsek bile sebepsiz yere ayrılmış oluyor. Komik değil mi ?

-Nerdesin sorusuna ‘nerde olabilirim evdeyim tabi ki’ cevabından sonra trip atmaya başlayan ve kendisinin de kesinlikle kabul ettiği şekilde ‘sebepsiz’ yere trip atıp sonra da ayrılan bi kız düşünün. Alay etmek için değil gerçekten de kullandığı 512 mb ram e sahip akıllı telefon bile ondan daha akıllı, o telefonun işlemcisi bile onun beyninden daha hızlı işlem yapıyor kesinlikle.

Psikolojik sorunlar yaşayan, gördüğü rüyadan sonra ‘Rüyamda  beni X ile aldatıyordun nasıl bi hayvansın !’ diyip 2 gün konuşmayanlar da oldu. Ne yazık ki hiçbirini anlayabilecek kapasitede olamadım. Bu benim mi geri zekalılığım onların mı üstün zekalılığı yoksa birilerinin beyni çok farklı çalışıyor da ben mi ayak uyduramıyorum anlamadım.

Anladığım tek şey, bi problemin varlığı. Ve bu kadar değişik insan psikolojisini hayatıma  misafir yaptığım için sanırım problem bende.

NOT: Hala ölmedim

Bir Cevap Yazın

