Sevgili

Sanki sevgili kavramına fazla değer yüklemiyor muyuz ? Keşke böyle bir sevgilim olsa keşke şöyle bir sevgilim olsa diyenler var mesela. Ya da sevgilisi olan kıza bakılmaz lafları var.

Bunun adı genişlik değil yanlış anlaşılmasın fakat anlamsız buluyorum. Sevgili nedir ki ? Bir gün başkasıyla evlenecek başkasıyla mutlu olacak ve bundan belki de 3-5 sene sonra adını dahi hatırlamayacak kişi. Eğer sevgilim dediğiniz kişi sıradan bir insan ise bu kadar kasmanın lüzumu yok. Sonuçta sizin nikahlı eşiniz değil. Şunu da anlamıyorum, sevgilisi olan kıza bakılmazmış. Neden bakılmasın ki ? Beğendiysem bu benim suçum mu ? Bi kere şu var, sevgili olan kişi sizin namusunuz mu ? Hani korumak ve sahiplenmek zorunda olduğunuz çocuklarınızın anası ya da babası mı ? Bence bu kavrama aşırı fazla değer ve anlam yüklüyoruz. He şu da bir gerçek. Gerçekten değer verdiğin ve kişiliği özel biri vardır arada sevgi güçlüdür değerli insandır problem yok. Ama bu da 100 kişiden 1 inde olur. Adam her sevgilisi için kıskanç ve fazla sahiplenen bir yapıda ise bana sadece komik gelir.

Olum gün gelecek başkasıyla evlenecek lan daha ne olsun. He sen evlilik ya da fark etmez bir şekilde onunla güzel hayaller kuruyorsan sonuna kadar sahiplen. Ama nedir bu yahu onun sevgilisi var bakılmaz benim sevgilim var dışarı çıkamam falan. Hele bir de ‘mutlu olmak için’ sevgili edindiğiniz gerçeğini unutup sizi mutsuz eden insanlara bağlı kalmanız ve özgürlüğünüzü kaybetmeniz var ki ona karışmıyorum. Sonra anlatırım onu da.

Not: Sevgilimi sahipleniyorum. Çünkü değerli. Bu daha önceden başıma 1 kere gelmişti.

Bir Yanıt Bırakın

