Jiraiya.. Pain.. Itachi.. Naruto..

Not: Bu yazı spoiler içerir

Hiç unutmuyorum. Yıl 2010 aylardan Haziran. Bütün gün deli gibi Naruto izliyorum. Öyle ki 23 dakikadan günde 15 bölüm izlediğim bile oluyordu. Tam bir asosyal tam bir mal tam bir takıntılı olmuştum.

Ardından o bölümler geldi. Pain’in Jiraiya’yı yendiği, Sasuke’nin Itachi’yi yendiği bölümler. Evet hem Jiraiya ölmüştü hem Itachi. Ve dizinin o bölümlerden sonraki opening yani jenerik klibi değişmişti. Ve ben hala Itachi ile Jiraiya’nın ölümünü kabullenememişken bu opening beni tam 1 hafta uyutmadı. Opening’in başında İtachi’nin kılıcın kıvılcımı çıkarken Sasuke’ye attığı bakış ve Jiraiya’nın Pain’e saldırırken gözlerini kapatıp resmen ölüme gidiş sahnesi. İşte bu sahneler 1 hafta her kafamı yastığa koyduğumda beni uykumdan etti.

Kuşkusuz anime tarihinin en iyi opening’i bu. Müzik, sözleri dövüş sahneleri falan kesinlikle tamamen uyumlu. Dizideki karakter Pain ve şarkının teması olan ‘acı’ başta tüm sözler özenle seçilmiş gibi.

http://www.izlesene.com/video/anime-toruko-naruto-shippuuden-opening-6/7299660

Bir Yanıt Bırakın

